23 Ağustos 2016 Salı

MÜZİK DİNLEYEREK PARA KAZANMAK

    Evden para kazanmak isteyenler için internet üzerinde birçok farklı yöntem bulunmaktadır. Bu yöntemlerden birisi de müzik dinleyerek para kazanmak. Müzik dinleyerek para kazanmak çok fazla kişinin bilmediği ama son zamanlarda yavaş yavaş yaygınlaşan yöntemlerden birisidir.                                                                 
     Müzik dinleyerek para kazanmak için öncelikli olarak müzik dinleyerek para kazanabileceğiniz siteleri bulmanız gerekir. Bu siteleri bulmak için Google da arama yapabilirsiniz. Bu arama sonucunda karşınıza birkaç site çıkacaktır ama bu sitelerin hepsi tamamen yabancı sitelerdir. Türkiye de de faaliyet gösteren bu sitelerin dili İngilizcedir. Bu nedenle İngilizce bilmeyenler sitede zorlanabilirler. Ama Google çeviriciyi kullanarak bu sitelere üye olabilirsiniz. Müzik dinleyerek para kazanmak için benim size önereceğim site Musicxray sitesidir. Biraz araştırma sonucunda bu sitenin güvenilir bir site olduğunu öğrendim ve üye oldum. Müzik dinleyerek para kazanmak için Musicxray sitesine kolayca üye olabilirsiniz. Siteye üye olduktan sonra site içerisinde sevdiğiniz müzik tarzlarını ve sevdiğiniz yabancı sanatçıların adını yazdığınız Fan Match bölümü var. Siteye giriş yaptıktan sonra yeni eklenen şarkıların belirli bir bölümünü dinleyerek her dinlediğiniz şarkıda 10 cent kazanabilirsiniz. Bu şekilde günlük 10 şarkı dinleyerek günde 1 dolar kazanabilirsiniz. Ayrıca siteye sizin referans kodunuzla üye olan kişilerden de para kazanmanız mümkün. Siteden paranızı çekmeniz için 20 dolarınız olması gerek.                                                      
     Müzik dinleyerek para kazanmak için Musicxray sitesine üye olabilirsiniz. Ben siteyi denemek ve sizlere bilgi vermek amacıyla siteye üye oldum ve herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. Siteden bir yandan müzik dinlerken bir yandan da yapmak istediğiniz diğer işlemleri bilgisayarınızla yapabiliyorsunuz. Musicxray sitesine üye olmak için buraya tıklayın.

7 yorum:

  1. Peki para nasıl çekiyorsun. Paypal Türkiye den çekildi.

    YanıtlaSil
  2. Paypal Türkiye' den çekildiği için para çekmekte sorun yaşanıyor ama sistem üzerinde Türkiye' den birçok kullanıcı olduğu için ödeme yöntemine bir çözüm bulurlar umarım. Bende şuan sadece para biriktirmeye devam ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aynen nasıl olcak bu iş ya :( birikip duruyor ama nasıl çekcez bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. Paypal Türkiye'deki yasaklar nedeniyle çekildi. Ama kısa sürede bu yasaklara göre çeşitli düzenlemeler yaparak tekrar ülkemizde hizmet vermeye başlayacak. Bu ne zaman olur tabi bilinmez.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, sistem dinleyeceğim müzikleri podomatic uygulaması üzerinden dinletiyor ve accountum da ise dinlediğim halde 00.00 görünüyor. Siz nereden dinliyorsunuz bunun sorunu ne olabilir yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, sistem dinleyeceğim müzikleri podomatic uygulaması üzerinden dinletiyor ve accountum da ise dinlediğim halde 00.00 görünüyor. Siz nereden dinliyorsunuz bunun sorunu ne olabilir yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. şarkı eklenmiyor hata veriyo

    YanıtlaSil