9 Ağustos 2016 Salı

AZA KANAAT ETMEYEN ÇOĞU BULAMAZ

                                                                   
   Makale yazarak para kazanıyorum dediğimde bana sorulan ilk soru ne kadar kazanıyorsun oluyor. Ya da internet sitelerinde makale yazarlığı ile ilgili ilanların altında hemen ücretin ne olduğu soruluyor. Kimse işin nasıl yapıldığı, ne olduğu ile ilgilenmiyor herkes ücretin derdine düşmüş. Tamam anlıyorum herkesin illa ki paraya ihtiyacı vardır ama yazarlığa yeni başlayan biri için de piyasa koşulları ve alınabilecek ücret belli yani önce bunu bir araştırmak ondan sonra işe başlamak aslında çok önemli.                                              
    Makale yazarak para kazanmak istediğinizde ilk zamanlarda çok çok az paralar kazanabilirsiniz. Herkes 300 kelime makaleyi 5 TL ye yazıyor ben 1,5 TL ye yazıyorum diye düşünebilirsiniz. Doğru düşünmekte haklısınız. Ama bir sorun bakalım o 300 kelime makaleyi 5 TL ye yazan kişi kaç yıldır bu işi yapıyormuş, daha önce hangi yazıları yazmış, nerelerde çalışmış. Bu sorularınıza bir cevap alın ondan sonra eleştirmeyi bir daha düşünebilirsiniz. Arkadaşlar aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz. Makale yazmaya ilk başladığınızda belki de çok çok düşük fiyatlarla başlayabilirsiniz. Ama zamanla bu durum değişir. Ne kadar kaliteli yazılar yazarsanız, ne kadar çok yazı yazarsanız işte o zaman sizin makalelerinizin değeri de artar. Makale yazarak para kazanmak istiyorsanız kendinizi geliştirmeniz ve kendinizi tanıtmanız gerekir. Bunun için de sabırlı olmak gerekir. Makale yazarak para kazanmak isteyen ve kazanan birçok kişi bütün bu aşamaları zamanla geçerek daha iyi ücretler kazanabilir. Önemli olan işinize her zaman önem vermeniz ve yaptığınız işi sevmenizdir. Sırf para kazanmak için makale yazarlığı yaparsanız bir süre sonra sıkılır ve işi bırakırsınız. Bu nedenle çalışmak istiyorsanız kendinize zaman verin ve çalışmaya devam edin.                    
        Makale yazarak para kazanmak isteyenler için önerebileceğim en güzel şey Yazıtör Starter Dijital Eğitim setine sahip olmanızdır. Bu eğitim seti içerisinde yazarlık ile ilgili her türlü bilgi bulunmaktadır. Kendinizi nasıl geliştirebileceğinizi yazdığınız makalelerden nasıl daha çok kazanabileceğinize dair bilgiler bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder