21 Ocak 2016 Perşembe

YAZITÖR STARTER EĞİTİM KİTABINA SAHİP OLMAK SİZE NE SAĞLAR, SAHİP OLMAK GEREKİR Mİ?

                                  
     Evet bence gerekir. Makale yazarlığı yapıp bu işten iyi bir para kazanmak istiyorsanız kesinlikle Yazitör Starter Dijital Eğitim Kitabı ndaki  bilgileri bilmelisiniz. Makale yazarlığı işi herkesin yapabileceği bir iştir ama işin nasıl yapılacağını tekniklerini öğrendiğiniz zaman, bu iş daha da kolaylaşır.
    Yazı yazmayı seven birisi rahatlıkla makaleler yazabilir. Ama internet üzerinde makale yazmak için bazı kurallara uymak gerekir. Daha önce bahsettiğim  gibi içerisinde anahtar kelimelerin bulunduğu iyi bir makale yazmak önemlidir. Bu sayede makaleleriniz kısa sürede yüzlerce kişiye ulaşabilir. Anahtar kelimeleri nasıl belirleyeceğinizi öğrenmek için işte Yazıtör Starter Dijital Eğiti Kıtabı size yardımcı olur. Makale yazarlığı yaparken kısa sürede birkaç makale yazarak iyi paralar kazanabilirsiniz. İşte bu kısa süre önemlidir. Bazen konuyu belirlersiniz ama konuyu yazmaya nasıl başlayacaksınız, neleri anlatmanız gerek bunlar için kafa yorarsınız ve bir makaleyi anca bir saat içerisinde zar zor yazabilirsiniz. İşte Yazıtör Starter Dijital Eğitim Kitabısizlere kısa sürede bir makaleyi nasıl yazacağınız hakkında tüyolar verecektir. Bu tüyoları kullanarak kısa sürede harika makaleler yazabilirsiniz.
   Makale yazma konusunda yeterince bilgisi olmayan bu işi ilk defa yapacak kişiler kesinlikle bir kaynaktan gerekli bilgileri alın bu şekilde yazarlık yapmaya başlayın. Yoksa yazdığınız makaleleri satamazsınız bir süre sonra sıkılır hayal kırıklığına uğrarsınız ve işi bırakırsınız. Ama Yazıtör Starter Eğitim Kitabı na sahip olursanız bu işin inceliklerini öğrenir bu iş zevkli bir hale getirebilirsiniz.
    Mesela yumurtanın faydaları ile ilgili bir yazı yazıyorsunuz. İnternetten araştırma yaptınız gerekli bilgileri topladınız ve yazıyı yazdınız. Ama bir sitenin tanıtımı ile ilgili bir yazı aldınız mesela benim yazdığım bir siteden örnek vereyim lavabo tıkanıklığı, tuvalet tıkanıklığı ile ilgili bir sitenin tanıtım yazısını yazmaya başladım. Bana öyle anahtar kelimeler verdiler ki makaleyi yazmakta zorlandım. Birde siteyi tanıtma işi eklenince kelimeleri seçmek daha da zor oluyor. İşte makale yazarlığına yeni başlayan kişi bu gibi sorunları yaşayabilir. Site tanıtımlarında sizden sitenin isminin yazıda geçmesini isterler ama bunu çaktırmadan yani reklam yapmadan yapmanızı isterler. Böyle anlatınca biraz karışım ama gerçekten böyle istiyorlar. Buda makale yazarının zorlanmasına neden olabiliyor.

    Makale yazarlığı ile iyi paralar kazanabilirsiniz. İşe başlarken sabırlı olmalısınız. Hemen öyle çok paralar kazanacaksınız diye bir şey yoktur. Ama kendinizi geliştirdikçe iyi paralar kazanabilirsiniz. Hatta makale yazdığınız düzenli sitelerde bir süre sonra editörlük bile yapabilirsiniz. Kendi sitenizi de kurabilirsiniz. Önemli olan işe nereden ve nasıl başlayacağınızı bilmektir. Benim size önerim YazıtörStarter Dijital Eğitim Kitabını alın buradan işin inceliklerini öğrenin gerekli donanıma sahip olun öyle yola çıkın. Böylece daha iyi kazançlar elde edersiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder