17 Ocak 2016 Pazar

ANKET DOLDURULARAK PARA KAZANILMAZMIŞ!!! HADİ YA KİM DEMİŞ ONU

         
        Anket doldurarak para kazanma reklamını herhangi bir yerde gören kişi hemen internetten arama yapıyor. Anket doldurularak para kazanılıyor mu diye. Bir çok kişinin karşısına da olumsuz yorumlar çıkıyor ve anket doldurularak para kazanılmaz deyip geçiyorlar. İşte en büyük yanlışı böyle yapıyorlar.
     Ya arkadaşlar siz neden hep olumsuz yorumlara bakıyorsunuz. Hadi baktınız o yorumlara da, bide o yorumların tarihine bir bakın. Bundan 4 5 sene önce yazılmış olan yorumlar. 4 5 sene öncesinin teknolojisiyle şimdi aynı mı. Hangimizin elinde akıllı telefon yok, günümüzün artık kaç saatini internet üzerinde geçiriyoruz farkında değil misiniz. İşte bunu bilen ürün sahipleri de sizlere anketleri artık teknoloji yoluyla sunuyor. Kimse demesin öyle anketle para kazanılmaz diye. Çok da güzel kazanılıyor.
    Bir üretici ürünü piyasaya sunmadan illaki nasıl tepki alacağını bilmek ister. İşte bu nedenle sizin kullanım alışkanlıklarınızı öğrenmek istiyor. Bunu da en kolay şekilde öğrenmenin yolu anket. Üretici biliyor ki zamanımızın en az bir iki saati internet başında geçiyor. Peki bunu neden kullanmasınlar. Mesela bir video açıp izlemek istediğinizde karşınıza erkek kadın, kaç yaşındasınız, hangi operatörü kullanıyorsunuz gibi sorular çıkıyor. Şimdi bu anket değil mi? Neden bu soruları soruyorlar, o videoyu izleyen kişileri gruplandırmak için. Neden yapıyorlar bunu o videoya bir reklam yükleyeceklerdir bu reklamın ne ile ilgili olabileceğini öğrenmek için o anketi oraya koyuyorlar.
    İnternet bu denli hayatımızın içindeyken neden anket doldurarak para kaznmayalım. Yani bu işin nesi zor ya da nesi yanlış anlamıyorum. Ben anket doldurarak paramı kazanıyorum. İlk başta eşimde bana anket doldurularak para kazanılır mı uğraşma şu boş işlerle diyordu. Sonradan ben paramı kazandıkça oda şaşırdı. Ona hediye aldım, aileme hediye aldım. Şimdi bana soruyor ne kadar kazandın, ne kadar paran birikti diye. Ön yargılı olmayın arkadaşlar.
    Anket doldurarak para kazanmanın tek bir sorunu var ona da sorun denmez de paranız geç yatabilir. Bununda sebebi bu anket sitelerinin hemen hemen hepsi yabancı kökenlidir. Ama Türkiye de ki firmalara da anketler konusunda yardımcı olmaktadırlar. Bu nedenle anket siteleri yabancı kökenli oldukları için ödemeler geç yatabilir. Bazı anket sitelerinden ödemenizi birkaç gün içinde, bazılarından ise 15 20 gün içerisinde alabilirsiniz. Ama emin olun bu hiç sorun değil. Anket Listesi Dijital Eğitim kitabını kullanarak yüzlerce anket sitesine üye olursanız zaten para gelecek bir çok yeriniz olur. Ödemeler arka arkaya yapılmış olur. Para sıkıntısı yaşamazsınız.



    Anket doldurarak para kazanmak isteyenler olumsuz eleştirilere kulak asmayın. Evet dikkate alın çünkü sizi ödeme yapmayan sitelere karşı uyarır ama hep den de bu işin yapılmayacağını düşünmenize neden olmasın. Her işin zorlukları ya da olumsuz yanları vardır. Herkese göre işin tanımı yapılışı değişir. Onun için olumsuz yorumlar sizi para kazanmaktan vazgeçirmesin. Zamanınızı iyi değerlendirin ve paranızı kazanın derim ben. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder