24 Şubat 2021 Çarşamba

ANKETHANEDEN ÖDEMEMİ ALDIM

 Ankethane sitesinden iki kere ödeme aldım

Daha önce sizlere Ankethane sitesinden bahsetmiştim. Anket doldurarak para kazandıran siteler içerisinde şuan benim favorim Ankethane sitesi. Siteden iki sefer ödeme aldım ve bunu size göstermek istedim. Aklında şüphe olan, siteye kayıt olurken tereddüt edenler varsa kesinlikle tereddüt etmeden üye olabilirsiniz. 

Size ödeme dekontlarını göstermeden önce site hakkında birkaç bilgi vermek istiyorum. 

- Siteye ilk üye olunca sitede yer alan anketleri doldurun. Bunlardan yaklaşık 8 TL gibi bir kazanç elde edersiniz. 

- Siteye verdiğiniz bilgiler kesinlikle doğru olsun. Anketlerin gelme sıklığı verdiğiniz cevaplara bağlı. 

- Anketler olduğunda size mesaj yolu ile iletiliyor. Numaranızı doğru girdiğinize emin olun.

- Anketler geldiğinde anketin ücretinin ne kadar olduğu yazmıyor veya puan olarak bir şey belirtilmiyor. Siz anketi doldurduktan sonra verilen cevaplar ,incelenip daha sonra anket ücreti bakiyenize yansıyor. 

- Anket ücreti yatmaz diye korkmayın. Anketlerin ücretleri genellikle toplu olarak yatıyor ve bakiyeniz güncellendiğinde size mesaj olarak iletiliyor veya siteye girdiğiniz zaman bakiyenizin yüklendiğini görüyorsunuz. 

- Ankethane sitesinde referans sitemi ile de kazanç elde edebilirsiniz. Referans linkinizi paylaşıp arkadaşlarınızı davet edebilir ve bu şekilde de bakiyenizi arttırabilirsiniz. 

- Sitede günlük bonus da verilmekte. 0,05 kuruş günlük bonus olsa da emin olun buda paranızın birikmesinde çok işe yarıyor. 

Anket doldurarak para kazanmak için bu siteye üye olabilirsiniz. Ben kısa sürede ödeme alıp size kanıt olarak göstermek için küçük miktarlarda ödeme aldım. Yaklaşık bir buçuk ay içerisinde 2 ödeme aldım. Siteye üye olmak için verdiğim linke tıklayıp üye olabilirsiniz. 

Ankethane sitesine üyelik linki: https://panel.ankethane.link/kayit-ol?ref=25272332




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder