20 Aralık 2020 Pazar

ANKETHANE İLE ANKET DOLDURARAK VE GÖREV YAPARAK PARA KAZAN

 

Ankethane nedir?

Anket doldurarak para kazandıran siteler hakkında daha önce sizlere bilgiler vermiştim. Son zamanlarda özellikle gördüğüm ve adını sıkça duyduğum ödeme kanıtları olan sitelerden biri olan Ankethane hakkında bugün sizlere bilgi vermek istiyorum

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum anket doldurarak para kazanmak için tek bir anket sitesine üye olmanız yeterli değil. Çünkü her anket sitesi size günlük olarak belirli miktarda anket gönderecek diye bir şey yok. Burada önemli olan para kazanmak için birçok anket sitesine üye olmak ve bu anket sitelerinin gönderdiği anketleri cevaplayarak azar azar para biriktirmek. Belirli bir süre sonra zaten biriken paralarınız emin olun ihtiyaçlarınızı karşılamaya yetecek kadar olacaktır.

Ankethane sitesi hem anketlerin yer aldığı hem de görev yapılarak para kazanabileceğiniz sitelerden birisi. Siteye kişisel bilgileriniz ile kolaylıkla üye olabilirsiniz. Zaten üye olduktan sonra yeni görevler menüsünü tıklayarak site içerisinde yer alan anket ve görevleri görebilirsiniz.

Ankethane anket doldurma ve görev yapma

Anket doldurarak para kazandıran siteler içerisinde yer alan Ankethane sitesini ben daha önce görmüştüm ama çok fazla inceleme imkanım olmadı. Siteye ben de üye oldum. Üye olduktan sonra karşınıza yeni görevler menüsü çıkıyor buradan size verilen görevleri tamamlıyorsunuz. Çok basit görevliler var. İşte Ankethane Instagram hesabına üye olmak veya Ankethane sitesinin YouTube kanalına üye olmak gibi bunlar karşılığında ufak miktarlarda kazanıyorsunuz. 

Bunun dışında her anket sitesinde olduğu gibi klasik profil doldurma anketleri var. Bu anketleri de doldurduğunuz zaman yaklaşık 7 TL gibi bir ücreti zaten kazanmış oluyorsunuz. Benim şuan ki kazancım 7,8 TL. Burada yaptığınız her anket doldurma işlemi sonrasında veya yaptığınız görev sonrasında bu görevi kanıtlamanız gerekiyor. Bunun için sizden ya telefon numarası isteniyor ya da işte mesela Instagram kullanıcı hesabınızın adı isteniyor. Bu şekilde görevlerinizi kanıtladıktan sonra görevleriniz onaya gidiyor. Onay sonrasında hesabınıza paranız yatırılıyor. 


Ankethane aslında bir anket sitesi olarak görünse de dediğim gibi gibi bazı görevlerde yer almakta. Ben şu an için sadece Ankethane sitesinin uygulamasını indirip yorum yapma, YouTube kanalına üye olma ve Instagram hesabına üye olma görevini gördüm. Bunun dışında herhangi bir görev gelmedi bana. Profil dondurma doldurma anketi ve hane halkı anketi olarak 2 anket doldurdum.

Ankethane sitesinde referans sistemi ile de kazanç elde edebilirsiniz

Ankethane sitesinde bir de referans sistemi ile gelir elde edebiliyorsunuz. Size bir referans kodu veriliyor. Bu kodu paylaştığınızda kod ile üye olan kişilerden %1 kazanç elde ediyorsunuz. Burada dikkat edilecek şey bu kazanç sizin referansınızla üye olan kişilerden kesinlikle kesilmiyor. Ben size aşağıya referans kodu mu vereceğim. Siz buraya tıklayarak üye olduğunuz zaman sizin yaptığınız görevlerden elde ettiğiniz kazançlar hiçbir şekilde kesilip benim hesabıma gelmiyor. Siz de arkadaşlarınızı davet ettiğiniz zaman bunu açıklayın. Kesinlikle sizin bakiyenizden herhangi bir kesinti olmuyor. Bir de sizin referansınızla üye olanlar 5 görevi tamamladıktan sonra sizin hesabınıza paralar yatmaya başlıyor.

Ankethane ödeme alt limiti ne?

Ankethane sitesinden anket doldurarak veya görev yaparak elde ettiğiniz kazançlar 15 TL olunca kendi adınıza olan banka hesabınıza havale yaptırabilirsiniz. 15 TL az bir miktar olduğu için gelen anket sıklığına göre kısa sürede biriktirilebilir. Ayrıca referanslar ile daha çabuk biriktirebilirsiniz.

Ankethane sitesi genel değerlendirmem

Site oldukça basit ben. Profil anketleri dışında herhangi bir anket doldurmadım. Gün geçtikçe nasıl anketler geleceğini göreceğiz. Buna göre tekrar sizlere paylaşım yapabilirim. Anket doldurarak para kazanmak istiyorsanız mutlaka birden fazla anket sitesine üye olmanız gerekir. Aşağıda size referans linki mi bırakıyorum buraya tıklayarak Ankethane sitesine üye olabilirsiniz. Aklınıza takılan bir şey olduğu zaman bu yaz altında sorularınızı sorabilirsiniz.

Ankethane sitesinden aldığım ödemelerin kanıtları burada arkadaşlar. Siteye kesinlikle üye olmalısınız.



Siteye üye olmak için bu linki tıklayın: https://panel.ankethane.link/kayit-ol?ref=25272332


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder