31 Mayıs 2017 Çarşamba

MAKALE YAZARAK PARA KAZANMAK İSTER MİSİNİZ?

Makale yazarak para kazanmak

Daha önceki yazılarımda makale yazarak para kazanmak hakkında sizlere bilgiler sunmuştum. Bugün ise sizlere makale yazarak para kazanabileceğiniz oldukça iyi ve kazançlı bir siteden bahsedeceğim. 

Yazkazan.net sitesi uzun zamandır benim yazarlık yaptığım ve iyi paralar kazandığım bir sitedir. Siteyi bir süredir kullanmıyordum. Sitede değişiklikler yapılmış ve çok da kullanışlı, güzel bir site olmuş. Makale yazarak para kazanmak isteyenlerin mutlaka üye olması gereken bir sitedir. Eğer bu işe yeni başlıyorsanız bu site içerisinde makalelerinizi yazarak kendinizi geliştirebilirsiniz. Çünkü sitede yazdığınız her makale yöneticiler tarafından kontrol edilmektedir. Bu sayede makalenizi yazarken yaptığınız yanlışları görebilir ve daha iyi makaleler yazabilirsiniz. 

Sitede makalelere verilen ücretin az olduğunu görebilirsiniz. Ama site diğer aracı sitelerde olduğu gibi kendi alması gereken payı alıp makaleye belirlediği ücreti oraya yazmaktadır. Buda sizin ne kadar kazanabileceğinizi görmenizi sağlamaktadır. 

Site içerisinde düzenlenen yarışmalar bölümü de gelirinizi arttırmanıza yardımcı oluyor. Bu yarışmalara katılarak verilen para ödüllerini kazanabilirsiniz. Makale yazarak para kazanmak için yeterince vaktiniz varsa mutlaka yarışmalara katılıp gelirinizi arttırın. 

Bunun dışında gelir ortaklığı bölümü ile de para kazanmanız mümkün. Size gelir ortaklığı üzerinden verilen linki makale yazarak para kazanmak isteyenlere vererek sizin aracılığınız ile siteye üye olmalarını sağlayabilirsiniz. Bu şekilde onlar yazı yazarak para kazanırken sizde referanslarınız aracılığı ile para kazanabilirsiniz. 

Makale yazarak para kazanmak isteyen arkadaşlara önerim bu tür siteler ile yazarlığa başlayabilirsiniz. Ben bu sitede çok fazla yazı yazdım. Şimdi ise farklı iş verenler ile çalışarak yazarlığa devam ediyorum. Küçük bir kızım olduğu için fazla vakit ayıramasam da öğrenim kredisi borcumu ödeyip kendi harçlığımı rahatlıkla bir ay içerisinde çıkartıyorum. 

Bu siteye üye olmak için yazkazan.net adresi üzerinden benim aracılığım ile üye olabilirsiniz. 
Makale yazarak para kazanmak istiyorsanız ve nereden nasıl başlayacağınızı bilmiyorsanız bana buradan ulaşabilirsiniz ve aklınıza takılan her türlü soruyu sorabilirsiniz. Bende elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder